sobota, 9 stycznia 2016

cytrusy

I have been working on citrus since Wednesday. Especially on oranges and tangerines, but I made some lemons for a trial as well. The biggest challenge was to make the proper structure of the fruits' peel. Now I am quite happy with the results and I can show you the pictures :)
 
Od środy walczyłam z cytrusami. Szczególnie z pomarańczami i mandarynkami, choć udało mi się zrobić również kilka próbnych cytrynek. Największym wyzwaniem było opanowanie odpowiedniej struktury skórki. Myślę, że udało mi się w dużej mierze oddać wygląd owoców więc już więcej nie kombinuję i zapraszam do obejrzenia zdjęć.
 

 
 

 banany to dzieło od Agnieszki Wolskiej <3








 

PS Tak, zrobiłam małe przemeblowanie, chwilowe, chciałam Wam pokazać piękne obrazki które z pół roku temu dostałam od Leny z miniatyrmama.blogspot.com/

Trzymajcie się cieplutko i jedzcie dużo cytrusów!
Anna

8 komentarzy:

  1. Uwazaj, Aniu, bo ja naprawde kocham cytrusy, dziś zjadłam juz spotro, ale to wcale mnie nie powstrzyma, żebym zjadła wszystkie tal realistycznie wyglądajace i apetyczne Twoje:-)!
    P.S. Mozesz mi podać swój adres na maila?
    saagora@gazeta.pl
    Chyba mieszkasz blisko mnie...
    serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak blisko? :> Tak blisko bym zaczęła obawiać się, że i cytrusy mi zjesz?! :) :) :)
      anna_wybranowska@hotmail.com
      Zapraszam!!!

      Usuń
  2. Fantastyczne! Zupełnie jak te, które mam w tej chwili na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, fajne! Po mandarynkach od razu widać, że to satsuma - ta odmiana z łatwo odłażącą skórką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Powiem Ci Zosiu, że zanim zrobiłam pierwszą miniaturową mandarynkę zdążyłam zjeść wszystkie, które sobie kupiłam jako wzory :) Najfajniejsze w pracy nad cytrusami było to, że obrane mandarynki cudownie pachniały i miałam wrażenie, że to pachną moje miniaturki :)

      Usuń
    2. taaa - znakiem tego - ciężko oprzeć
      się uwodzicielskim aromatom cytrusów!

      Usuń
    3. Wyglądają bardzo apetycznie, ale cieżko dostać tę odmianę ostatnio :(

      Usuń