niedziela, 2 listopada 2014

drzewka świąteczne

Jak dzisiaj pięknie. Słoneczko świeci a temperatura aż zachęca do wyjścia z domu. Wybrałam się na spacer, na który zabrałam moje drzewa. No dobrze, nie drzewa, bo do okazałych chujanek im daleko. Małe ozdobne drzewka świąteczne, które nareszcie doczekały się prezentacji.

Paczta i podziwiajta!



 
drzewko numer 1 - elementy dekoracji to laski z modeliny, gwiazdki (hematyt) + drobne koraliki


drzewko numer dwa - łańcuszek ze srebrnych kuleczek + certyfikowane kryształy swarovskiego w dwóch rozmiarach. Że tak powiem na bogato! Tylko z czego ja teraz zrobię zamówiony już komplet ślubny, jak mi połowa elementów w drzewie wylądowała?! Może dorobię drugie takie samo i zrobię z nich kolczyki dla panny młodej, hehe

 

drzewko numer trzy - kulka z szyszek wypalonych w piecu z modeliny, zgubiłam w parku zieloną kokardę, która je ozdabiała, stąd na fotkach wygląda trochę łyso. Na razie drzewko robi za jesienną ozdobę domku, na święta dostanie jeszcze kilka czerwonych bombek ;-)


 
 drzewko numer cztery - czyli klasyczna kulka z bombkami z koralików



I ostatnie, drzewko numer pięć - jodełka przyozdobiona dekoracjami z masy plastycznej

 
 
Powoli kończą mmi się zapasy zrobionych i niepublikowanych jeszcze miniaturek. Zupełnie nie wiem, co pokażę Wam następnym razem. Jedno jest pewne, czas zrobić coś małego. Tylko kiedy? ;-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz