sobota, 30 sierpnia 2014

na słodko

Od rana pracuję z fimo. Niestety nie mogę Wam nic pokazać, bo projekt jest tajemnicą i nie jestem pewna czy i kiedy go zrealizuję. Ale nie poddaję się i walczę dzielnie! W czasie gdy czekałam na wypalenie się w piecu pierwszej partii miniaturek machnęłam mały torcik. Czekoladowy, z marcepanową różą. Mniam! Natalka, to prezent dla Ciebie na Twoje urodzinki <3

 
A dla moich kochanych niedowiarków zdjęcia z jednogroszówką, o które się tak upominacie. Przepraszam, że ostatnio zapomniałam o monetce. Nie byłam przy kasie, heh ;-)




 
Smacznego Kochani! O ile moja mała bratanica się z Wami podzieli :P

2 komentarze:

  1. Śliczna miniaturka, ale taką się chyba nie najemy. Och, pokaż już, co tam przed nami chowasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^ω^
      Proszę, przyjrzyj się szczegółomKLIK

      Usuń