piątek, 27 czerwca 2014

swapping with Kathi

Czuję się jak małe dziecko w święta. Dzisiaj dostałam paczkę, całkiem sporą - ważyła ponad 3 kg!! To efekt wymienianki z Kathi, której jakiś czas temu posłałam moje tulipanki ;-) W życiu nie spodziewałam się tak ogromnej i fantastycznej niespodzianki!
 
Paczkę musiałam odebrać z oddziału celnego Poczty Polskiej i przyznam szczerze, że nie było to łatwe i zajęło mi aż 4 dni aby ją stamtąd wydostać. Ale było warto!
 
 
 
Muszę się wam pochwalić co dostałam. Prawda, że sporo?! .

 
Dostałam słoiczki szklane, doniczki z podstawami i takie do powieszenia, kilka szklanych wazoników...

 
Jestem też bogatsza o 5 magazynów dla kolekcjonerów miniaturek. Już nie mogę się doczekać aż na spokojnie będę mogła je przestudiować strona po stronie ;-)


oraz cały budynek w którym zrobię oranżerię, albo kwiaciarnię, albo, albo... jeszcze nie wiem co, ale coś na pewno! Dostałam również sadzawkę, szybki i pleksy i altankę w skali 1:48 do samodzielnego złożenia



 Foremki do wycinania ciasteczek i wazoniki ;-)

 
 Listki, mchy, kwiatki, kuleczki i inne zielska - wszystko to do samodzielnego wykonania roślinek




Kathi, my dearest friend, you are an angel!! This is the biggest miniature gift I have ever received! Thank you very, very much!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz